مسئولیت ها:
مدیریت و پاسخ به تماسهای تلفنی، ایمیلها، نامهها و سایر انواع ارتباطات مرتبط با تیم با هدف اطمینان از انجام مناسب فعالیتهای مختلف تیم
انجام کلیه هماهنگی های مربوط به فعالیتهای مختلف در کل تیم فروش تهران برای اطمینان از حفظ کارایی و همسویی با سیاستهای تیم و شرکت
بررسی و نظارت بر نیازمندیهای جاری تیم و تلاش و هماهنگی برای تهیه، نگهداری و تحویل آن ها به اعضای مختلف تیم در صورت نیاز
آپلود کردن قراردادهای عقد شده توسط کارشناسان در سامانه اطلاعاتی اسنپ فود (جیرا)
آماده سازی لیدهای کارشناسان جدید و نظارت بر نحوه و میزان عملکرد این کارشناسان در قبال لیدهای اساین شده
بررسی صحت لیدهای رانگ شده توسط کارشناس و اعلام لیدهای رانگی به کوردینایتور تیم در قالب گزارش هم دقیق و منظم
پیگیری قراردادهای ریجکت شده کارشناسان جدید و ارتباط با این کارشناسان برای شناسایی دلایل آن و برنامه ریزی برای رفع مشکللات پیش آمده
جمع آوری تمامی قراردادهای بسته شده از کارشناس و تحویل به تیم کانترت ادمین
پیگیری روند فعالسازی قراردادهای بسته شده از افراد و تیم های مسئول
ساخت شیت های عملکردی ماهانه ، فصلی و سالانه برای تیم فروش برای بررسی عملکرد تیم
نیازمندی ها:
کارشناسی و بالاتر در کلیه رشتهها یا داشتن تجربه کاری معادل با آن
فارغ التحصیلان رشتههای مدیریت و فروش و دارندگان گواهینامه های مرتبط با فروش و کسب و کار دارای اولویت بالاتری هستند.
دارای حداقل یکسال سابقه کار در محیط اداری
آشنایی با کامپیوتر و مسلط بر نرم افزارهای مجموعه آفیس (اکسل /ورد/گوگل شیت)
توانایی کار با گوگل شیت
توانایی گزارش گیری و آشنایی با انواع گزارشها و مستندات مربوط به حوزه فروش
مسلط به فرایندها و مکاتبات اداری
آشنایی با ادبیات و فرایندهای کاری حوزه فروش
دارای سطح زبان نگلیسی intermediate به بالا
فرصت های شغلی مشابه
مشاهده
مشاهده
مشاهده
مشاهده
مشاهده
مشاهده