Operations QA Specialist

تهران
تمام وقت
Commercial

در قصه اسنپ‌فود ما به خلق ارزش می‌پردازیم، مشتاق ساختن پدیده‌های تازه‌ایم و علاقه‌مندیم فردی کنارمون باشه تا با هوشمندی و سرعت عمل، همراهی‌مون کنه از چالش‌ها و مسائل کسب‌وکاری عبور کنیم.
پس اگر دوست داری در این قصه همراه ما باشی، منتظر حضورت هستیم.

 

مسئولیت‌ها:

  • نظارت و ارزیابی بر پاسخگویی به درخواست رستوران‌ها برای تشخیص نقاط قابل بهبود تیم هاي پشتیبانی
  • پیگیری اشتباهات تیم پشتیبانی و ارائه‌ی راهنمایی و بازخورد برای عمل طبق فرآیندها و اسکریپت مکالمات
  • نظارت و تهیه‌ی گزارش عملکرد فردی و تیمی از تیم پشتیبانی رستوران‌ها
  • اطمینان حاصل کردن از انطباق فرآیندهای شرکت با استانداردها و مقررات مربوط به تماس‌های برقرار شده با رستوران‌ها
  • تحلیل مشكلات موجود در تيم‌هاي پشتيباني در جهت ارائه راه‌حل مناسب براي نقاط قابل بهبود در راستای اهداف تیم
  • كنترل كيفي، طبقه‌بندي و تهيه گزارش از نارضايتي‌هاي اعلام شده  از فرايند پشتيباني از سوي رستوران‌ها

نیازمندی‌ها:

  • درک اصول و روش‌هاي متداول کنترل کیفیت خدمات پشتيبانی
  • مهارت در تجزیه،‌تحلیل و تفسیر داده های کیفی و معیارهای عملکرد در تيم‌هاي پشتيبانی
  • توانايي طبقه‌بندي و ارائه گزارشات تفصيلي از مشكلات موجود افراد و تيم‌هاي پشتيبانی
  • تسلط کافی بر نرم‌افزارهای آفیس و ابزارهای گوگل (شیت آنلاین، گوگل فرم و…)

مزایا:

  • کمک هزینه سفر، ورزش، خدمات روان شناسی و اینترنت
  • بیمه تکمیلی
  • دسترسی به بهترین و به روزترین دوره‌های آموزشی
  • کدهای تخفیف ماهانه اسنپ‌ فودوام‌های بانکی

فرصت های شغلی مشابه

با اعداد انگلیسی وارد شود