در قصه اسنپفود ما به خلق ارزش میپردازیم، مشتاق ساختن پدیدههای تازهایم و علاقهمندیم فردی کنارمون باشه تا با هوشمندی و سرعت عمل، همراهیمون کنه از چالشها و مسائل کسبوکاری عبور کنیم.
پس اگر دوست داری در این قصه همراه ما باشی، منتظر حضورت هستیم.
مسئولیتها:
- نظارت و ارزیابی بر پاسخگویی به درخواست رستورانها برای تشخیص نقاط قابل بهبود تیم هاي پشتیبانی
- پیگیری اشتباهات تیم پشتیبانی و ارائهی راهنمایی و بازخورد برای عمل طبق فرآیندها و اسکریپت مکالمات
- نظارت و تهیهی گزارش عملکرد فردی و تیمی از تیم پشتیبانی رستورانها
- اطمینان حاصل کردن از انطباق فرآیندهای شرکت با استانداردها و مقررات مربوط به تماسهای برقرار شده با رستورانها
- تحلیل مشكلات موجود در تيمهاي پشتيباني در جهت ارائه راهحل مناسب براي نقاط قابل بهبود در راستای اهداف تیم
- كنترل كيفي، طبقهبندي و تهيه گزارش از نارضايتيهاي اعلام شده از فرايند پشتيباني از سوي رستورانها
نیازمندیها:
- درک اصول و روشهاي متداول کنترل کیفیت خدمات پشتيبانی
- مهارت در تجزیه،تحلیل و تفسیر داده های کیفی و معیارهای عملکرد در تيمهاي پشتيبانی
- توانايي طبقهبندي و ارائه گزارشات تفصيلي از مشكلات موجود افراد و تيمهاي پشتيبانی
- تسلط کافی بر نرمافزارهای آفیس و ابزارهای گوگل (شیت آنلاین، گوگل فرم و…)
مزایا:
- کمک هزینه سفر، ورزش، خدمات روان شناسی و اینترنت
- بیمه تکمیلی
- دسترسی به بهترین و به روزترین دورههای آموزشی
- کدهای تخفیف ماهانه اسنپ فودوامهای بانکی