در قصه اسنپفود ما به خلق ارزش میپردازیم، مشتاق ساختن پدیدههای تازهایم و علاقهمندیم فردی کنارمون باشه تا با هوشمندی و سرعت عمل، همراهیمون کنه از چالشها و مسائل کسبوکاری عبور کنیم. پس اگر دوست داری در این قصه همراه ما باشی، منتظر حضورت هستیم.
مسئولیتها:
•    برنامهریزی و هماهنگی جلسات داخلی و خارجی، اطمینان از آماده بودن تجهیزات و شرایط برگزاری جلسات.
•    پاسخگویی به ایمیلها و پیگیری مکاتبات داخلی و خارجی به منظور تسهیل ارتباطات و پیشبرد امور.
•    مدیریت تنخواه، ثبت و پیگیری هزینهها، ارسال گزارشهای مالی بهطور منظم به افراد و بخشهای مرتبط.
•    همکاری نزدیک با تیمهای مالی و حقوقی جهت صدور، دریافت و ثبت اسناد مرتبط.
•    پیگیری دریافت، ارسال و سازماندهی مدارک شخصی و سازمانی مربوط به مدیران ارشد با هدف بایگانی مؤثر و دسترسی سریع به مستندات.
•    برنامهریزی و هماهنگی امور روزانه و سفرهای کاری و شخصی مربوط به مدیران ارشد.
•    هماهنگی ورود مهمانهای خارجی و هماهنگی با مدیران و بخش حراست برای پاسخگویی به مراجعین و مدعوین.
•    ثبت درخواستهای اسنپ برای خودرو یا موتور و ارسال بستهها به مقاصد مختلف.
•    رسیدگی به نظم، نظافت و عملکرد نیروهای خدمات جهت اطمینان از پاکیزگی فضای آفیس.
نیازمندیها:
•    مدرک کارشناسی یا بالاتر در رشتههای مدیریت، مهندسی صنایع، حسابداری، یا سایر رشتههای مرتبط.
•    حداقل 5 سال تجربه مرتبط در زمینه امور اداری، مدیریت دفتری، یا پشتیبانی اجرایی، بهویژه در شرکتهای متوسط تا بزرگ.
•    توانایی در مدیریت زمان، اولویتبندی و انجام چندین وظیفه بهطور همزمان.
•    مهارتهای عالی در ارتباطات شفاهی و کتبی و حل خلاقانه مسائل.
•    دقت در جزئیات و تضمین محرمانگی کامل در مکاتبات، مستندات و اطلاعات محرمانه.
•    تسلط عالی به ابزارهای Microsoft Office.
•    دقت بالا در انجام امور مالی، ثبت هزینهها و مدیریت مستندات.
•    روحیه همکاری، مسئولیتپذیری و توانایی کار در یک محیط پویا.
مزایا:
•    کمک هزینه سفر،ورزش،خدمات روان شناسی و اینترنت.
•    بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی.
•    دسترسی به بهترین و به روز ترین دوره های آموزشی.
•    کدهای تخفیف ماهانه اسنپ فود.
•    وام های بانکی.
فرصت های شغلی مشابه
مشاهده
مشاهده
مشاهده
مشاهده
مشاهده
مشاهده