در قصه اسنپفود ما به خلق ارزش میپردازیم، مشتاق ساختن پدیدههای تازهایم و علاقهمندیم فردی کنارمون باشه تا با هوشمندی و سرعت عمل، همراهیمون کنه از چالشها و مسائل کسبوکاری عبور کنیم.
پس اگر دوست داری در این قصه همراه ما باشی، منتظر حضورت هستیم.
 وظایف و مسئولیتها:
●    پاسخ به سوالات و شکایات مشتریان از طریق کانالهای مختلف (تلفن، ایمیل، چت)
●    حل مشکلات مشتریان به صورت سریع و مؤثر
●    جمعآوری دادهها و بازخوردهای مشتریان
●    ارائه بازخورد به مدیران برای بهبود فرآیندها و سیستمها
●    انجام نظرسنجیهای دورهای از رضایت مشتریان
نیازمندیها:
●    آشنایی کافی با مجموعه نرم افزارهای آفیس و گوگل به ویژه اکسل و گوگل شیت به منظور ارائه و تحلیل گزارشات 
●    فن بیان قوی و توانایی بالا در برقرای ارتباط موثر با افراد مختلف و گوش دادن اثربخش
●    داشتن حداقل 6 ماه سابقه کاری در موقعیت شغلی کارشناس پشتیبانی
●    ساکن تهران و کرج
مزایا:
●    کمک هزینه اینترنت، سفر، ورزش و خدمات روانشناسی 
●     دسترسی به بهترین و بهروزترین دورههای آموزشی
●    بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی
●    کدهای تخفیف ماهانه اسنپفود
●     وامهای بانکی
فرصت های شغلی مشابه
مشاهده
مشاهده
مشاهده
مشاهده
مشاهده
مشاهده