در قصه اسنپفود ما به خلق ارزش میپردازیم، مشتاق ساختن پدیدههای تازهایم و علاقهمندیم فردی کنارمون باشه تا با هوشمندی و سرعت عمل، همراهیمون کنه از چالشها و مسائل کسبوکاری عبور کنیم.
پس اگر دوست داری در این قصه همراه ما باشی، منتظر حضورت هستیم.
وظایف و مسئولیتها:
● پاسخ به سوالات و شکایات مشتریان از طریق کانالهای مختلف (تلفن، ایمیل، چت)
● حل مشکلات مشتریان به صورت سریع و مؤثر
● جمعآوری دادهها و بازخوردهای مشتریان
● ارائه بازخورد به مدیران برای بهبود فرآیندها و سیستمها
● انجام نظرسنجیهای دورهای از رضایت مشتریان
نیازمندیها:
● آشنایی کافی با مجموعه نرم افزارهای آفیس و گوگل به ویژه اکسل و گوگل شیت به منظور ارائه و تحلیل گزارشات
● فن بیان قوی و توانایی بالا در برقرای ارتباط موثر با افراد مختلف و گوش دادن اثربخش
● داشتن حداقل 6 ماه سابقه کاری در موقعیت شغلی کارشناس پشتیبانی
● ساکن تهران و کرج
مزایا:
● کمک هزینه اینترنت، سفر، ورزش و خدمات روانشناسی
● دسترسی به بهترین و بهروزترین دورههای آموزشی
● بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی
● کدهای تخفیف ماهانه اسنپفود
● وامهای بانکی
فرصت های شغلی مشابه
مشاهده
مشاهده
مشاهده
مشاهده
مشاهده
مشاهده