کارشناس پاره وقت مرکز تماس (دورکاری)
.: سراسر ایران :.

سلام
خوشحالیم که اولین قدم رو برای پیوستن به خانواده ۲۰۰۰ نفری اسنپ فود برداشتین
این موقعیت شغلی یه فرصت همکاری پاره وقته و میتونید از هر کجای ایران عزیز به صورت دورکاری، همکاریتون رو با ما آغاز کنید.
کار شما پاسخگویی به مسائل مشتریان و پیگیری مشکلات سفارشهای اسنپفوده.
پروسه پیگیری و رسیدگی به مشکلات رو از طریق کامپیوتر شخصیتون انجام میدید پس حتما نیازه هم کامپیوتر شخصی داشته باشید و هم توانایی کار با اون رو داشته باشید.
ممکنه یه سری سوال براتون پیش بیاد که پاسخ هاش رو براتون آوردیم:
ساعت کاریم از چند تا چنده؟
ساعات کاری تیم مرکز تماس به صورت زیر هست که در فرم استخدام میتونید هر کدوم که براتون مناسب تر هست رو انتخاب کنید.
آیا میتونم دو شیفت کاری رو انتخاب کنم؟
نه متاسفانه امکانش نیست
حقوق این کار چقدره؟
حقوق بر اساس ساعت کاریتون مشخص میشه و مبلغ اون به ازای هر ساعت، حدودا 30 هزار تومان ناخالص هستش.
روزهای کاریم چه روزیه؟
روزهای کاری به صورت 4 روز کار و 1 روز تعطیل هست و پنج شنبه، جمعه و روزهای تعطیل با روزهای هفته تفاوتی ندارن
بیمه(تامین اجتماعی) میشم؟
بله، از روز اولی که آموزشتون شروع میشه به شما بیمه تعلق میگیره. و سابقه بیمه به ازای ساعاتی که کار می کنید لحاظ میشه
بیمه تکمیلی بهم تعلق میگیره؟
بعد از پایان دوره آزمایشی امکان اضافه شدن به لیست بیمه تکمیلی وجود داره
عیدی و سنوات بهم تعلق میگیره؟
بله به ازای مجموع حضورتون به شما تعلق می گیره
برای کار از منزل چه امکاناتی نیاز دارم؟
پروسه پیگیری و رسیدگی به مشکلات رو از طریق کامپیوتر شخصیتون انجام میدید پس حتما نیازه که کامپیوتر شخصی، هدست مناسب صحبت کردن و اینترنت پرسرعت داشته باشید
برای این کار نیاز به سابقه کار دارم؟
نه ولی کار با کامپیوتر رو باید بلد باشید
برای این کار آموزشی دریافت میکنم؟
بله حتما و این آموزش ها بصورت آنلاین است
اگه علاقهمند به همکاری در این فرصت شغلی هستید، لطفا فرم زیر رو تکمیل کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.