کارشناس پشتیبانی

تهران
تمام وقت
Contact Center

در قصه اسنپ‌فود ما به خلق ارزش می‌پردازیم، مشتاق ساختن پدیده‌های تازه‌ایم و علاقه‌مندیم فردی کنارمون باشه تا با هوشمندی و سرعت عمل، همراهی‌مون کنه از چالش‌ها و مسائل کسب‌وکاری عبور کنیم.
پس اگر دوست داری در این قصه همراه ما باشی، منتظر حضورت هستیم.

 وظایف و مسئولیت‌ها:
●    برقراری ارتباط موثر و مستمر با مشتریان و مجموعه‌ها و پیک‌ها و حفظ نگرش مثبت، همدلانه و حرفه‌‎ای نسبت به آن‎ها 
●    راهنمایی و پاسخگویی سریع به سوالات و درخواست مشتریان، مجموعه‌ها و پیک‌ها از طریق تمامی راه‌های ارتباطی مانند مکالمه تلفنی یا تیکت 
●    پیگیری و حل مشکلات سفارشات با مشتریان، مجموعه‌ها و پیک‌ها
●    اجرای تسک‌های جانبی محوله مطابق با زمانبندی‌ها و اولویت‎‌های مشخص شده

نیازمندی‌ها:
●    فن بیان قوی و توانایی بالا در برقرای ارتباط موثر با افراد مختلف و گوش دادن اثربخش
●    آشنایی به مهارت‌های ICDL به خصوص ورد و اکسل
●    دارای لپ‌تاپ یا سیستم شخصی (با حداقل رم هشت گیگ، ویندوز 10 یا 11 و i3 :CPU نسل 7 به بالا)
●    داشتن تجربه کاری در موقعیت شغلی خدمات و ارتباط با مشتری مزیت محسوب می‌‎شود
●    افراد داری مدارک تحصیلی در رشته‌های روانشناسی، مدیریت و علوم اجتماعی در اولویت بالاتری قرار دارند

شرایط کاری:
●    روزهای کاری به صورت چهار روز کار و یک روز تعطیلی (پنج‌شنبه، جمعه و روزهای تعطیل جزء روزهای کاری محسوب می‌گردد)
●    ساعت کاری به صورت تمام‌وقت در دو شیفت روز و شب
●    کار به صورت هیبریدی (ترکیب دورکاری و حضوری)

مزایا:
●    کمک هزینه اینترنت، سفر، ورزش و خدمات روان‌شناسی 
●     دسترسی به بهترین و به‌روزترین دوره‌های آموزشی
●    بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی
●    کدهای تخفیف ماهانه اسنپ‌فود
●     وام‌های بانکی

فرصت های شغلی مشابه

با اعداد انگلیسی وارد شود