در قصه اسنپفود ما به خلق ارزش میپردازیم، مشتاق ساختن پدیدههای تازهایم و علاقهمندیم فردی کنارمون باشه تا با هوشمندی و سرعت عمل، همراهیمون کنه از چالشها و مسائل کسبوکاری عبور کنیم.
پس اگر دوست داری در این قصه همراه ما باشی، منتظر حضورت هستیم.
وظایف و مسئولیتها:
● برقراری ارتباط موثر و مستمر با مشتریان و مجموعهها و پیکها و حفظ نگرش مثبت، همدلانه و حرفهای نسبت به آنها
● راهنمایی و پاسخگویی سریع به سوالات و درخواست مشتریان، مجموعهها و پیکها از طریق تمامی راههای ارتباطی مانند مکالمه تلفنی یا تیکت
● پیگیری و حل مشکلات سفارشات با مشتریان، مجموعهها و پیکها
● اجرای تسکهای جانبی محوله مطابق با زمانبندیها و اولویتهای مشخص شده
نیازمندیها:
● فن بیان قوی و توانایی بالا در برقرای ارتباط موثر با افراد مختلف و گوش دادن اثربخش
● آشنایی به مهارتهای ICDL به خصوص ورد و اکسل
● دارای لپتاپ یا سیستم شخصی (با حداقل رم هشت گیگ، ویندوز 10 یا 11 و i3 :CPU نسل 7 به بالا)
● داشتن تجربه کاری در موقعیت شغلی خدمات و ارتباط با مشتری مزیت محسوب میشود
● افراد داری مدارک تحصیلی در رشتههای روانشناسی، مدیریت و علوم اجتماعی در اولویت بالاتری قرار دارند
شرایط کاری:
● روزهای کاری به صورت چهار روز کار و یک روز تعطیلی (پنجشنبه، جمعه و روزهای تعطیل جزء روزهای کاری محسوب میگردد)
● ساعت کاری به صورت تماموقت در دو شیفت روز و شب
● کار به صورت هیبریدی (ترکیب دورکاری و حضوری)
مزایا:
● کمک هزینه اینترنت، سفر، ورزش و خدمات روانشناسی
● دسترسی به بهترین و بهروزترین دورههای آموزشی
● بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی
● کدهای تخفیف ماهانه اسنپفود
● وامهای بانکی
فرصت های شغلی مشابه
مشاهده
مشاهده
مشاهده
مشاهده
مشاهده
مشاهده