در قصه اسنپفود ما به خلق ارزش میپردازیم، مشتاق ساختن پدیدههای تازهایم و علاقهمندیم فردی کنارمان باشد تا با هوشمندی و سرعتعمل، همراهیمان کند از چالشها و مسائل کسبوکاری عبور کنیم.
پس اگر دوست دارید در این قصه همراه ما باشید، منتظر حضورتان هستیم.
مسئولیتها:
•    برگزاری منظم جلسات فیدبک با سرگروهها در مورد فرآیندها و مشکلات کاری و برنامهریزی برای بهبود این مشکلات و عملکرد آنها
•    نظارت دقیق بر عملیات و تیم تحت نظارت در راستای دستیابی به سطح سرویس موردنظر
•    جمعآوری، تحلیل و ارائه گزارشهای موردنیاز به مدیر در مقاطع مختلف زمانی
•    نظارت و بررسی عملکرد کارشناسها و سرگروهها جهت اطمینان از انجام درست تسکها و رسیدن به تارگتهای تعیین شده
•    مهارت در مدیریت تیم تحت نظارت با هدف ارتقا، رشد حداکثری و همچنین فراهم نمودن فضای کاری مناسب برای پرسنل تیم زیرمجموعه
•    پاسخ به سوالات و ابهامات کارشناسها و سرگروهها در خصوص موارد خاص، بررسی و پیگیری مشکلات و باگهای گزارش شده توسط سرگروهها و همچنین رسیدگی به شکایات سطح بالاتر
•    بررسی ایمیلها و گزارشهای دریافتی از اعضای تیم تضمین کیفیت و برگزاری جلسه با این تیم
•    بررسی و پیشبرد پروژههای محوله از سمت مدیر تیم
•    برنامهریزی و بررسی تعداد کارشناس مورد نیاز در هر شیفت کاری
•    مشارکت در فرآیند جذب، مصاحبه و پیگیری موارد مربوط به کارشناسها در تیم
نیازمندیها:
•    مدرک کارشناسی و بالاتر در رشتههای مدیریت، روابط عمومی و یا سایر رشتههای مرتبط
•    تسلط کافی به مجموعه نرمافزارهای آفیس و گوگل به ویژه اکسل و گوگل شیت به منظور ارائه و تحلیل گزارشات
•    داشتن دانش بالا در زمینه فرایندها و فلوهای مربوط به حوزه عملیات مرکز تماس
•    صبوری و مسئولیتپذیری بالا
•    روابط عمومی مناسب
مزایا:
•    کمک هزینه سفر، ورزش، خدمات روانشناسی و اینترنت
•    دسترسی به بهترین و بروزترین دورههای آموزشی
•    بیمه تامیناجتماعی و بیمه تکمیلی
•    کدهای تخفیف ماهانه اسنپفود
•    وامهای بانکی
فرصت های شغلی مشابه
مشاهده
مشاهده
مشاهده
مشاهده
مشاهده
مشاهده