در قصه اسنپفود ما به خلق ارزش میپردازیم، مشتاق ساختن پدیدههای تازهایم و علاقهمندیم فردی کنارمون باشه تا با هوشمندی و سرعت عمل، همراهیمون کنه از چالشها و مسائل کسبوکاری عبور کنیم.
پس اگر دوست داری در این قصه همراه ما باشی، منتظر حضورت هستیم.
مسئولیتها:
•    تهیه گزارش روزانه از وضعیت کارشناسان کنترل کیفی شامل بررسی تحقق تارگت، خطای لاگهای ثبت شده و موارد انضباطی
•    منتورینگ و شناسایی نقاط قابل بهبود کارشناسان تیم و آموزش به آنها در صورت نیاز و اعلام نیازمندیهای کلی به سوپروایزر
•    تهیه و ارسال گزارشات مربوط به بررسیهای انجام شده به سوپروایزر و ارائه فیدبک جهت بهبود روند کار
•    برگزاری جلسات فیدبک ماهانه با کارشناسها و مانیتور هفتگی جهت حصول اطمینان از اصلاح فیدبکهای ارائه شده به کارشناس
•    جمعآوری و تحلیل دادهها برای تهیهی گزارش از موارد موثر در دستیابی به تارگت تیم
•    حصول اطمینان از عملکرد کارشناسان مرکز تماس در خصوص اجرای استانداردهای کیفیت در ارائه خدمات از طریق برگزاری جلسات مداوم بازخورد، بازآموزی، برنامههای بهبود و… با سرگروهها و لیدرهای تیمهای عملیاتی
•    شناسایی کارشناسان دارای ضعف عملکرد کیفی در تیمهای مرکز تماس، تهیه برنامه بهبود عملکرد و کنترل مداوم پیشرفت آنها جهت اطمینان از دستیابی به اهداف کیفی تعریف شده
•    مشارکت در توسعه استانداردهای عملکردی و کیفیت فردی و تیمی مرکز تماس با توجه به شکافهای شناسایی شده
نیازمندیها:
•    آشنایی با KPI های کنترل کیفیت و مرکز تماس و توانایی تحلیل داده
•    تسلط کافی بر نرمافزارهای آفیس و ابزارهای گوگل (شیت آنلاین، گوگل فرم و…)
•    مهارت برنامهریزی و ارائه گزارش به سرپرست مربوطه
•    صبوری و مسئولیتپذیری بالا 
•    روابط عمومی خوب
مزایا:
•    کمک هزینه سفر، ورزش، خدمات روانشناسی و اینترنت
•    دسترسی به بهترین و بهروزترین دورههای آموزشی
•    بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی
•    کدهای تخفیف ماهانه اسنپفود
•    وامهای بانکی
فرصت های شغلی مشابه
مشاهده
مشاهده
مشاهده
مشاهده
مشاهده
مشاهده