تیم Order Care یکی از تیمهای مرکز تماسه که در خط مقدم اسنپفود فعالیت میکنن! مدیریت این تیم با مسعود زارعی هست که یکی از قدیمیهای اسنپفوده؛ همون زمانی که شرکت خیلی خیلی کوچیک بوده شکل گرفته. رامین رجب هم معاون تیم هستش.
این تیم چیکار میکنه؟
این تیم از دو تا بخش تشکیل میشه:
Order Care که مشخصه کارشون با سفارش و فاکتور و رستوران و مشتریه که حدودا ۲۳۰ نفرن
Restaurant Care که این تیم با رستوران ارتباط مستقیم داره، در اصل تمام تماسهای ورودی رستورانها برای مشکلاتشون با این تیمه، خط ۳۰۰ ،خط ۲۰۰ و… که تعداد این تیم روز و شب روی هم ۲۰ نفر هست.
تعدادی از بچههای تیم Order زمانی که پیک کارشون نیست، کار ٰData Gathering رو انجام میدن، تو این کار همکارا زنگ میزنن به رستورانهای تازه وارد و منوی غذایی شون با تمام جزئیات مثلا در این حد که تو ساندویچتون کنار خیارشور، گوجه و کاهو هم میزارید یا نه و محدودهها و قیمت ارسالهاشون رو میپرسن و روی بکاند اسنپفود واردش میکنن.
تعداد نفرات تیم
تعداد کل تیم حدود ۵۲۰ نفره. از این تعداد توی شیفت روز ۳ تا لیدر و ۱۰ تا سرگروه و شیفت شب ۲ تا لیدر و ۱۰ تا سرگروه فعالن و هر کدوم از سرگروه ها هم بین ۱۰ تا ۱۲ تا کارشناس غیور دارن.
توی هر شیفت یه سری زمانها هست که فشار کاری بالا میره و تعداد سفارشها خیلی زیاد میشه، مشخصه دیگه، ساعات ناهار که بین ۱۲ تا ۳ و نیم و ساعات شام که بین ۷ و نیم تا ۱۰ شب میشه. تو این زمانا تمام قوای تیم صرف پیگیری کردن فاکتور ها میشه و بچهها هی پرش و ادامه، پرش و ادامه (پرش و ادامه دکمهی رفتن به فاکتور بعدیه، وقتی که کار قبلی رو تموم کردن).
بچههای شیفت روز بین ساعت ۱۰ تا ۱۲ یک ربع زمان تنفس دارند؛ نیم ساعت هم، زمان ناهار که بعد از پیک تایم شیفت روزه. بچههای شیفت شب فقط یک ربع زمان شام دارن و همون موقع تنفسم میکنن 🙂
تیکه کلام :))
تیکه کلاما و جملاتی که تو این تیم زیاد شنیده میشه و گفته میشهام ایناست:
- بچه ها پرش!
- دوتا دوتا فاکتور داشته باشید!
همکارامون تو این بخش خیلی صبورن و هوش هیجانی بالایی دارن؛ این دوتا از مهمترین خصایص همکارامون تو این تیمه. اینکه عمدتا مشتریانی که با بچهها در ارتباطن گرسنهان :)) رستورانا شلوغن و صندوق دارا عجول! بعضی وقتا ممکنه مکالمات تو تماسها مدلی بشه که کارشناس مجبور باشه در لحظه فکر کنه و پاسخگو باشه و از چهارچوب هم خارج نشه.
همکارامون تو تیم اOrder Care استاد ارتباطاتن به نوعی، هم گوینده و هم مدیر بحران. بهشون خداقوت میگیم، مرسی که هستید.