جستجو کردن
Close this search box.

معرفی تیم Vendor Acquisition

فهرست محتوا

دسته بندی مطالب وبلاگ

معرفی تیم Vendor Acquisition

دپارتمان Vendor Acquisition از اردیبهشت ۱۴۰۰ با تغییر ساختار تیم فروش شکل گرفت و حمیدرضا رضایی از دی ماه همون سال، مدیر ارشد این دپارتمان هستند. می‌تونیم بگیم یکی از بزرگترین دپارتمان‌های شرکت این دپارتمان هستش که با ۸ ساب دپارتمان و ۲۱۵ نفر در همه جای ایران فعالیت می‌کنند.

کار اصلی این دپارتمان به زبان ساده اضافه کردن هر چه بیشتر وندور‌ها به سامانه هستش تا مشتریامون بتونن حق انتخاب‌های بیشتری رو داشته باشند.

حمیدرضا رضایی مدیر تیم Vendor Acquisition اسنپ فود

مدیران ساب دپارتمان‌ها هم جزو نفرات قدیمی اسنپ فود هستند.

بعنوان مثال: منا فریدونی، امیر رزاقی، پوریا جانبخش، سینا سرمدی و شادی شادبخت بالای ۴ سال هست که تو اسنپ فود همراه ما هستند.

ساب دپارتمان‌ها

ساب دپارتمان‌های این واحد و اسم مدیرانشون به قرار زیره:

تیم Vendor Acquisition اسنپ فود

در ادامه به طور مختصر راجع به فعالیت‌های این تیم‌ها صحبت می‌کنیم.

Sales Insight

تیم Sales Insight یکی از تیم‌های دیتایی ما هست، که از مارکت ریسرچ تا تامین خوراک تیم های دیگه فروش و نظارت دیتایی روی تمام فعالیت‌های فروش رو بعهده داره.

Planning

تو این مسیر با فعالیت‌های تیم Planning که شامل مانیتور دائمی نتایج بدست اومده تیم‌ها، بهینه‌سازی ساختارها، برنامه‌ریزی برای رسیدن به هدف در تمام لایه‌ها و کلی فعالیت جذاب دیگه میشه، کارا راحت‌تر و بهینه‌تر پیش میره.

Digital Sales، Tehran Field Sales و City Sales Coordination

این تیم ها یعنی فروش دیجیتال، تهران، شهرستان و ضربت هم زحمت عقد قرارداد با وندورها رو می‌کشند.

Wish List & Strike

این تیم مسئول مذاکره با مجموعه‌های معروف و محبوب تو شهرهای مختلفه.

Sales Training

قطعا چون بیشتر دپارتمان رو تیم‌های فروش و کارشناس‌های فروش تشکیل می‌دن نیاز به تیمی داریم که بتونه آموزش‌های لازم فروش و مذاکره و هر مهارت دیگه‌ای که لازمه رو باتوجه به نیاز شرکت به این تیم‌ها بده.

Contract Admin

در آخرین مرحله از فعالیت این دپارتمان، Contract Admin هست که قراردادهایی که تیم‌های فروش می‌بندن رو بررسی می‌کنه که مطمئن بشن قراردادها برحسب استاندارد شرکت هست و بعد از این مرحله وندور وارد مرحله فعال‌سازی میشه.

یه روز عادی توی تیم

یه روز عادی اینجا، اینجوری شروع می‌شه که بچه‌های تیم فروش خودشون رو برای مذاکره‌های سخت و آسون با رستوران‌هایی که تیم سلز اینسایت، براساس تارگت اعلامی تیم پلنینگ، به عنوان بازار هدف بهشون معرفی کرده، آماده می‌کنن و می‌رن تا با دادن اطلاعات کامل به رستوران دارها و جلب اعتمادشون، طبق آموزه‌های تیم آموزش بصورت حضوری و تلفنی قرارداد ببندن و بعد از تکمیل مدارک طبق استاندارد‌های تیم فروش، برای بررسی با جیرا به تیم کانترکت ادمین بفرستن که در صورت کامل بودن همه مدارک، رستوران می‌ره برای فعالسازی.

اینطور که مشخصه و حمیدرضا جان هم تاکید کردن، صداقت و پیگیری باید جزء ویژگی‌های نیروهای تیم فروش باشه؛ چون اگر قرار باشه رستورانی همکاری طولانی با ما داشته باشه، باید بتونه به همکاران، خدمات و برند ما اعتماد کنه. از اونجایی که بچه‌های تیم فروش اولین کسانی هستن که وندور باهاشون مواجه می‌شه، باید اولین مواجهه بهترین مواجهه باشه. تیم فروش یه تیم در خط مقدمه و هر روز با چالش‌های مختلفی مواجه می‌شه این چالش‌ها از قوانین داخلی شروع می‌شه و تارگت‌ها و شرایط خاص قرارداد بستن تکمیلش می‌کنه! به همین خاطر آموزش پذیری و به روز بودن جز ویژگی‌های دیگه و بارز افراد این تیم هست.

اگه راهتون خورد و وارد دفتری که همکارامون تو این واحد مشغولن شدید، از بین صدای همکارامون و شلوغی و حس زنده بودن این دفتر می‌تونید زحمتی که تو این لایه از سازمان کشیده می‌شه رو به وضوح درک کنید.

دم همشون گرم، خداقوت می‌گیم بهشون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *